televizor LG 43UP76703LB, 108 cm, Smart TV, 4K Ultra HD, LED pret ieftin

Televizor LG 43UP76703LB, 108 cm, Smart, 4K Ultra HD, LED Vrei sa comanzi un Smart TV LED cu HDR cu rezolutie 4K? Iti propun astazi un televizor cu diagonala de 108 cm. Momentan il poti comanda la un pret ieftin, sub 2000 Lei.
Diagonala display: 108 cm Claritate imagine: 4K Tip TV: Smart TV Tehnologie display: LED Tehnologie speciala: HDR
Nota: 4.5 Brand: LG Pret vechi/recomandat: 1999 Lei

Daca are specificatiile pe care le cauti si consideri ca este potrivit nevoilor tale, profita de reduceri pentru a comanda online. Avantajul este ca poti astfel testa produsul fara probleme si ai timp la dispozitie pentru a-l returna daca nu iti convine. De asemenea, il poti cumpara in rate, sau il poti cauta in categoria resigilate, daca vrei sa il gasesti mai ieftin.

Televizor LG 43UP76703LB, 108 cm, Smart, 4K Ultra HD, LED pret ieftin

Televizor LG 43UP76703LB, 108 cm, Smart, 4K Ultra HD, LED, Clasa G   UHD 4K REAL Imersiune incredibila.   Televizoarele LG UHD va depasesc asteptarile de fiecare data. Bucurati-va de o calitate realista a imaginii si de culori vii, cu o precizie de patru ori mai mare a pixelilor decat televizoarele Full HD.     Performanta Blockbuster garantata. Adu cinematograful in locuinta ta. FILMMAKER MODE™ si HDR va aduc o experienta de vizionare mai imersiva. Conectati-va prin intermediul platformelor preferate de streaming pentru a accesa continutul preferat.     Divertisment Locul unde se intalnesc toate aplicatiile tale preferate.   Acces la Netflix.Alege din cele mai recente filme, spectacole TV, documentare si emisiuni sportive in direct, pe care le poti gasi intr-un singur loc.     FILMMAKER MODE™ Perspectiva regizorului adusa la viata.   FILMMAKER MODE™ dezactiveaza incetinirea miscarii, pastrand in acelasi timp raporturile de aspect originale, culorile si intervalele cadrelor. Aceasta optiune reda cu exactitate viziunea originala a regizorului, astfel incat sa te bucuri de experienta filmului asa cum a fost ea gandita.     Active HDR Pana la cele mai minutioase detalii   LG UHD TV ofera culori vibrante si detalii precise cu Active HDR. Bucurati-va de filmele preferate la aceeasi calitate ca si originalul, prin multitudinea de formate HDR, inclusiv HDR10 si HLG.     Gaming la cel mai inalt nivel.   Treci la actiune. Game Optimizer, placa grafica HDR cu reglaj fin si input lag redus fac jocul mai rapid si mai captivant.       Game Optimizer Configurare rapida si usoara a jocurilor.   Gestionati toate setarile intr-un singur loc, cu moduri optimizate pentru diferite genuri de joc: FPS, RPG si RTS. Controlati contrastul prin stabilizarea alb-negru pentru o vizibilitate mai buna.     HGiG Devino parte din joc.   HGIG recunoaste performanta televizorului, calitatea imaginii si apoi regleaza placa grafica HDR pentru a-ti oferi o experienta de joc HDR suprema. *Imagini ale ecranului simulate.     Input Lag redus Control complet, fara intarziere.   Televizoarele UHD de la LG permit utilizatorilor sa preia imediat controlul complet asupra jocurilor, fara intarziere.     Alerta pentru sporturi. Nu rata niciodata meciul echipei tale   Alerta pentru sporturi te informeaza inainte, in timpul si dupa finalul meciurilor. Nu va trebui sa-ti faci niciodata griji ca ai putea rata meciurile importante ale echipelor preferate, chiar si cand vizionezi un alt continut.     Compatibil cu sisteme Bluetooth Surround Meciurile importante au nevoie de un sunet pe masura.   Conecteaza cu usurinta difuzoarele Bluetooth pentru o experienta sonora surround wireless. Sunetele actiunilor sunt acum mai vii si mai realiste, aducand atmosfera meciului direct in casa ta. *Difuzoarele sunt vandute separat.     Infrumuseteaza-ti camera   Adaugati televizorul LG UHD in decoratia camerei tale. Un panou subtire si rama, cu un design placut, pun in valoare orice interior.         Procesor ?5 AI 4K   Imbunatatiti tot ce vedeti si auziti.   Procesorul elimina zgomotul continutului video si creeaza culori si un contrast mai vibrant. Imaginile la rezolutie mica sunt imbunatatite si reproduse aproape la calitatea 4K. De asemenea stie cand, unde si cum sa imbunatateasca calitatea sunetului, creand un sunet ambiental virtual pentru o experienta mai captivanta si mai cinematografica       Imbunatatire 4K Vezi totul in 4K.   Televizorul LG UHD transforma continutul 2K in cea mai realista imagine 4K imbunatatind detaliile si culoarile. Bucurati-va de subtitrari si imagini mult mai clare, cu zgomot redus si claritate sporita.     Controlul luminozitatii prin intermediul AI O idee geniala pentru un televizor mai bun.   Senzorul de lumina masoara luminozitatea camerei, astfel procerosul regleaza cu precizie dinamica culorilor pentru a obtinte o luminozitate optima a ecranului.Controlul intelegent a iluminarii si algoritmul de control a pixelilor imbunatatesc contrastul pentru a obtine imagini mai bune in scenele intunecate.Iar continutul HDR este imbunatatit prin intermediul ajustarii luminozitatii care transforma scenele mai intunecate in imagini cu un contrast perfect, accentuand detaliile si culorile.     Sunet prin AI Un sunet pentru toate genurile muzicale.   Invatand din peste 17 milioane de puncte de informatii audio, procesorul identifica vocile, sunetele si frecventele, astfel optimizeaza sunetul pentru fiecare gen muzical, pentru o experienta audio imersiva   Comanda vocala Punctul central pentru functiile practice LG ThinQ permite comenzi simple si controlarea sistemului Home IoT cu recunoasterea vocii.

Specificatii Diagonala display 108 cm Tip TV Smart TV Tehnologie display LED Tehnologie speciala HDR Claritate imagine 4K An aparitie 2021 Culoare Gri inchis Format display Plat SMART TV Sistem de operare webOS Aplicatii Video Streaming YouTube Netflix HBO Go Rakuten TV Amazon Prime Caracteristici cheie Asistent vocal inteligent Screen Mirroring Mirroring iOS Android Asistent vocal inteligent Google assistant built in Siri ThinQ® AI Tip procesor Quad core CARACTERISTICI VIDEO Rezolutie 3840 x 2160 Tip tehnologie HDR HDR 10 HLG Tehnologii imagine 4K Upscaler HLG HGIG Mode AI Brightness Control Quad Core Processor HDR 10 FILMMAKER MODE ™ Active HDR 4K UHD Functii gaming HGiG Rata de refresh 50 Hz Tuner digital integrat DVB-C DVB-S DVB-S2 DVB-T DVB-T2 CARACTERISTICI AUDIO Tehnologii audio Clear Voice III AI Sound AI Acoustic Tuning Bluetooth Surround Ready Sound Share Tv Sound Mode Share e-ARC Sistem audio 2 Putere difuzoare integrate 20 W Subwoofer integrat Nu CONECTIVITATE Conectivitate wireless Bluetooth Wi-Fi Interfata 1 x USB 2 x HDMI 1 x RJ-45 CI+ slot 1 x RF Standard Wi-Fi 802.11 ac Versiune Bluetooth 5.0 CONSUM ENERGIE Consum energie electrica / 1000 ore 65 kWh Consum energie electrica in modul HDR/ 1000 ore 83 kWh Putere consumata in stand-by 0.5 W Clasa energetica potrivit noilor etichete energetice adoptate la nivelul UE Clasa G DIMENSIUNI Dimensiune cu stand 967 x 622 x 216 mm Dimensiune fara stand 967 x 564 x 57 mm Greutate cu stand 8.7 Kg Greutate fara stand 8.6 Kg ACCESORII Continut pachet Baterii Cablu alimentare Manual utilizare Telecomanda standard SISTEM MONTARE PE PERETE Compatibilitate VESA 200 x 200 Cauta pe site-ul nostru si alte recenzii televizoare sau pareri televizoare LG folosind casuta de cautare, sau lasa un comentariu cu parerea ta mai jos, daca ai comandat deja acest produs.

Recenzii: pentru a vedea pareri si recenzii televizor LG 43UP76703LB, 108 cm, Smart TV, 4K Ultra HD, LED Click aici!

Televizor LG 43UP76703LB, 108 cm, Smart, 4K Ultra HD, LED

televizor LG 43UP76703LB, 108 cm, Smart TV, 4K Ultra HD, LED