reducere Sony Bravia, 163.9 cm, 65XE9305, 4K Ultra HD

Televizor Smart Android LED Sony Bravia, 163.9 cm, 65XE9305, 4K Ultra HD: gaseste specificatii si pret Sony Bravia, 163.9 cm, 65XE9305, 4K Ultra HD si gaseste televizoare Sony la reducere.

Daca esti in cautarea unui televizor ceva mai scump, insa mai bun, cu diagonala mult mai mare, pentru sufragerie sau pentru un spatiu comercial, iti recomandam sa iei in considerare acest model de televizor. Iti recomandam in aceeasi categorie de pret televizoare OLED sau QLED, Smart TV cu diagonala mare pentru calitatea imaginilor si rezolutie 4K Ultra HD Il poti gasi la reducere sau resigilat mai ieftin pe https://www.emag.ro/televizor-smart-android-led-sony-bravia-163-9-cm-65xe9305-4k-ultra-hd-kd65xe9305baep/pd/DFLXZ7BBM/

Reduceri Sony Bravia, 163.9 cm, 65XE9305, 4K Ultra HD: Televizor Smart Android LED Sony Bravia, 163.9 cm, 65XE9305, 4K Ultra HD il gasesti mai ieftin in anumite perioade daca vei cauta oferta pe Emag. Va recomandam acest magazin pentru reducerile frecvente si serviciile oferite.

Diagonala display163.9 cm
Tip TVSmart TV
Tehnologie displayLED
Tehnologie specialaHDR
Claritate imagine4K
An aparitie2017

Smart TV

Sistem de operareAndroid
Aplicatii Video StreamingYouTube Netflix
Caracteristici cheieComenzi vocale Screen Mirroring
MirroringiOS Android
Capacitate stocare16 GB

Rezolutie3840 x 2160
Tehnologii imagineContrast Enhancer
Tuner digital integratDVB-T DVB-C DVB-T2 DVB-S DVB-S2

Tehnologii audioDolby Digital Dolby Digital Plus Dolby Pulse
Putere difuzoare integrate60 W
Subwoofer integratNu

Conectivitate wirelessWi-Fi Bluetooth
Interfata1 x Jack 3.5 mm 1 x RJ-45 CI+ slot 4 x HDMI 3 x USB 1 x HDCP 2.2 2 x Composite In
Standard Wi-Fi802.11 a/b/g/n/ac
Versiune Bluetooth4.1

Eficienta energeticaClasa A
Consum energie electrica164 W
Putere consumata in stand-by0.5 W
Consum anual energie227 kWh

Dimensiune cu stand1451 x 913 x 295 mm
Dimensiune fara stand1451 x 838 x 39 mm
Greutate cu stand42.4 Kg
Greutate fara stand38.2 Kg
Dimensiune cutie1565 x 985 x 196 mm

Accesorii

Continut pachetCablu alimentare Telecomanda Manual utilizare

Sistem montare pe perete

Compatibilitate VESA400 x 300

Brand: Sony

Ecranul straluceste datorita superbei luminozitati Simtiti lumina soarelui care apare printre arbori. Tehnologia noastra Slim Backlight Drive+ directioneaza lumina acolo unde este nevoie, umpland scenele cu luminozitate suplimentara si contrast profund. Televizorul 4K HDR definitoriu Vedeti toate detaliile acestui televizor cu un stil superb dotat cu tehnologie Slim Backlight Drive+ inovatoare si veti beneficia de avantajele ambelor alternative: imagini incredibil de detaliate intr-un design extrem de subtire. Realitatea asa cum trebuie traita
4K HDR Processor X1™ Extreme Procesorul X1 Extreme afiseaza imaginile si culorile asa cum sunt in realitate si asa cum doriti sa le vedeti. Descoperiti detaliile cu 4K HDR Interval dinamic ridicat 4K Pentru cea mai buna calitate a imaginii, acest televizor combina stralucirea claritatii 4K cu luminozitatea, culorile si detaliile intervalului dinamic ridicat (HDR). Zonele care erau anterior ascunse de umbre intunecate si lumina soarelui sunt acum pline de claritate si de detaliu. Stralucirea cotidiana, infatisata prin mai multe culori Afisaj TRILUMINOS™ Vedeti culori vii si reale peste tot in jurul dvs. Pentru a transforma culorile, afisajul TRILUMINOS apeleaza la o paleta cromatica mai larga, reproducand cu fidelitate fiecare umbra si ton din umbrele. Realitatea relevata prin contrast exceptional X-tended Dynamic Range™ PRO Bucurati-va de vizionari nocturne superbe, cu lumini intense si negru mai profund. Cu un contrast de pana la 5x mai mare decat al TV LED normale, scenele inchise si cele luminoase sunt mai intense. Creata pentru a nu va distrage atentia de la imagine Avand un profil ultrasubtire si un profil ingust, acest televizor nu va distrage deloc atentia de la divertisment. Cablurile stau ascunse inteligent in fata si in spate, iar suportul pivotant cu montaj incastrat va asigura accesul simplu la porturi si conexiuni. Un mod distractiv de a explora lumi noi doar vorbind Gasiti orice continut de divertisment la care va puteti inchipui, pe cat de repede puteti vorbi. Avand o functie de comanda vocala avansata, acest Android TV™ 4K va ofera instantaneu filme si emisiuni TV din aplicatii sau transmisii. Descoperiti realitatea cu X-tended Dynamic Range PRO
Acest algoritm unic de gestionare a iluminarii din spate reproduce o gama de luminozitate mult mai larga decat cea a unui televizor LED conventional, pentru a va oferi cele mai stralucitoare lumini si pentru un negru adanc. In combinatie cu un semnal HDR, veti experimenta o luminozitate si mai mare in fiecare scena, odata cu cresterea calitatii HDR, cu culori mai vii. Slim Backlight Drive+: Luminozitate extraordinara Tehnologia noastra inovatoare Slim Backlight Drive+, cu panou LED cu margini duble, directioneaza lumina acolo unde este nevoie, ceea ce creste precizia de estompare pentru a oferi niveluri superioare de luminozitate, contrast si realism. Televizorul are un design incredibil de subtire si ofera o calitate uluitoare a imaginii. Procesor 4K HDR X1™ Extreme: Imagini atat de reale, incat le puteti simti Fiind creat pentru a imbunatati cea mai recenta generatie a imaginilor 4K HDR, procesor 4K HDR X1™ Extreme aduce realitatea in fiecare scena. Oferind un nivel de procesare a imaginilor in timp real cu 40% mai mare decat renumitul model 4K X1™, asigura o calitate a imaginii nemaiintalnita indiferent ce vizionati, convertind ascendent continutul din orice sursa pana la o calitate apropiata celei 4K HDR. Descoperiti detaliile cu 4K HDR Un televizor compatibil cu intervalul dinamic ridicat (HDR) care va schimba modul in care va uitati la televizor. In combinatie cu rezolutia Ultra HD 4K, continutul video HDR ofera detalii, culori si contrast exceptionale, cu o gama mult mai ampla de luminozitate decat alte formate video. Imaginile obtinute sunt cele mai realiste imagini produse vreodata de televizoarele noastre, cu evidentieri luminoase si detalii fine. Redescoperiti fiecare detaliu cu functia 4K X-Reality™ PRO Descoperiti un univers incitant al claritatii extraordinare, in care fiecare pixel este optimizat si infrumusetat. Parti individuale ale fiecarei scene sunt comparate cu o baza de date speciala cu imagini care ajusteaza textura, contrastul, culorile si marginile. Diferenta este evidenta, cu detalii extrem de realiste, indiferent ce vizionati. Descoperiti noi universuri cu Android TV™ Televizorul inteligent tocmai a devenit mai inteligent. Bucurati-va de multe dintre experientele traite pe smartphone si tableta pe un ecran BRAVIA™ mare si atragator. Android TV™ cu functie avansata de control vocal va permite sa va conectati si sa accesati continut, de la filme si emisiuni TV la mii de aplicatii, prin simpla rostire a cuvintelor. Afisaj TRILUMINOS™ Mai multe culori, mai multa stralucire Mai multe culori inseamna mai mult realism. Gratie iluminarii din spate special dezvoltate, afisajul TRILUMINOS™ mapeaza in mod selectiv culorile dintr-o gama mai larga, pentru a va asigura ca si cele mai subtile culori nu devin suprasaturate si nenaturale. Va veti bucura de imagini vii si autentice care evidentiaza emotia din fiecare scena. Aspect curat vazut din spate Ascundeti cablurile, datorita unei structuri de panou pentru cabluri ascunse. Toate cablurile dvs. sunt complet ascunse in spatele panoului si sunt trasate prin picioarele standului, astfel ca totul sa arate ordonat. Rama subtire din aluminiu Gratie ramei inguste din aluminiu, televizorul arata subtire si atragator, iar ochii se pot concentra pe ecran, pentru un divertisment de cea mai buna calitate. Afisaj cu suprafata supla, super-subtire Suprafata ecranului acestui televizor 4K HDR este complet la nivel cu rama super subtire, pentru ca ochii dvs. sa ramana concentrati asupra imaginii. Parte din fata fara cabluri Ascundeti toate cablurile de la set-top boxuri sau playere Blu-ray in suportul unic. Usor de conectat si redat Conectati cu usurinta un dispozitiv cu interfata USB sau HDMI in partea laterala a televizorului pentru a incepe redarea. Nu trebuie decat sa inchideti capacul lateral, pentru a tine lucrurile in ordine cand nu le folositi. Object-based HDR remaster Prin analizarea fiecarui obiect din fiecare scena, functia de remasterizare HDR in functie de obiect permite optimizare culorii si contrastului. Transforma toate imaginile pe care le vizionati, apropiindu-le de calitatea HDR. Elementele intunecate devin mai intunecate, elementele luminoase devin mai luminoase, iar toate elementele intermediare sunt reproduse cu mai mare acuratete, pentru un realism in fiecare scena care pana acum a fost imposibil de atins de televizoarele noastre. Motionflow™ XR mentine cursivitatea actiunii Bucurati-va de detalii cursive si clare chiar si in secventele cu miscare rapida, cu Motionflow™ XR. Aceasta tehnologie inovatoare creeaza si adauga cadre suplimentare intre cele originale. Ea compara factorii vizuali cheie din cadrele succesive, apoi calculeaza fractiunea de secunda de actiune care lipseste. Unele modele includ si adaugarea de cadre negre pentru imagini fara neclaritati, cu un aspect cu adevarat cinematografic. Super Bit Mapping™ 4K HDR Tehnologia Super Bit Mapping™ 4K HDR creeaza o imagine mai fina si mai naturala prin minimizarea schimbarilor bruste de tonalitate. Datorita performantei procesari a semnalului pe 14 biti, benzile cromatice solide ale surselor de semnal pe 8 sau 10 biti sunt dezintegrate. Aceste surse sunt convertite ascendent pana la o gradatie echivalenta pe 14 biti, cu niveluri de culoare amplificate de 64 de ori. Chipurile, scenele de apus si alte zone cu gradatii cromatice subtile sunt reproduse gratios Bara de continut: gasiti totul cu rapiditate Bara de continut discreta va permite sa gasiti filmul, serialul sau videoclipul pe care il cautati. Deschideti bara de continut si puteti continua vizionarea, in timp ce scanati prin programele TV, videoclipuri la cerere, serialele TV descarcate, si multe altele. Puteti chiar si sa personalizati bara de continut, pentru a afisa prima data continutul pe care il accesati cel mai des. Spuneti ce doriti sa vedeti cu functia de cautare vocala Petreceti mai putin timp navigand si mai mult timp vizionand. Cautarea vocala pe Android TV™ va ofera puterea cautarii Google, permitandu-va sa cautati continut pe mai multe servicii diferite, fara a va deranja sa introduceti textul, ceea ce consuma timp. Puteti primi si recomandari; de exemplu, in cazul in care cautati „comedii romantice” va fi afisata o lista de optiuni adecvate. Functie Chromecast built-in: Nu interfereaza cu celelalte dispozitive Televizoarele BRAVIA™ sunt pregatite pentru accesoriile Chromecast built-in, pentru ca dvs. sa puteti transmite cu usurinta continutul de divertisment preferat, precum cel de pe YouTube™ sau Netflix, de pe dispozitivul personal pe uluitorul ecran BRAVIA™. Puteti sa transmiteti datele de pe Android™, iOS™ sau de pe laptop. DSEE restabileste detaliile colectiei dvs. de muzica digitala Clipurile video de pe Internet cu rezolutie redusa, programele catch-up TV si alte fisiere audio comprimate nu au intotdeauna un sunet atat de grozav. O mare parte din informatiile audio se pierde in momentul in care fisierele audio digitale sunt comprimate. Cu tehnologia Digital Sound Enhancement Engine (DSEE), componentele pierdute ale frecventei (in special frecventele inalte) sunt restabilite pentru un sunet natural cu o senzatie de mai mult spatiu. Google Play™: Un univers de continut si aplicatii Descoperiti filme si emisiuni TV, jocuri si multe altele pe Google Play™. Bucurati-va intr-un mod complet nou de o uriasa selectie de aplicatii5 in continua crestere pe televizorul dvs. Creat pentru auditie: ClearAudio+ Experienta de auditie poate fi la fel de realista ca cea de vizionare. ClearAudio+ regleaza fin sunetul televizorului pentru o experienta captivanta care pare ca va invaluie. Auziti mult mai clar si mai distinct muzica, dialogurile si efectele surround, indiferent ce vizionati. Descoperiti cea mai buna calitate a imaginilor 4K UHD Gama noastra de televizoare 4K UHD ofera calitate exceptionala a imaginii si compatibilitate cu cerintele Digital Europe UHD. Clear Phase pentru frecvente uniforme, echilibrate BRAVIA™ utilizeaza un model performant de computer pentru a analiza si compensa inexactitatile din raspunsul boxelor. Acest lucru este realizat prin „esantionarea” frecventei boxei cu o precizie mai mare. Aceste informatii sunt retransmise pentru a anula punctele extreme ale raspunsului natural al boxei – rezultand un sunet pur, natural, cu o reproducere clara si omogena a tuturor frecventelor. Sunet S-Force Front Surround cinematografic Bucurati-va de un sunet de scena captivant, care va plaseaza direct in mijlocul actiunii. S-Force Front Surround simuleaza modul in care creierul coreleaza sursele de sunet pentru a genera volum, intarziere si spectru de unde sonore adecvate, utilizand numai canalele boxelor din stanga si din dreapta. Emuland in mod natural campurile de sunet tridimensional, va veti putea bucura de sunete bogate, de inalta fidelitate pe o zona de auditie mai larga. Transformati-va televizorul intr-un recorder digital: USB HDD REC Stocati-va emisiunile TV preferate pe o unitate hard disk externa cu USB, pentru a le viziona oricand doriti. USB HDD REC permite inregistrarea temporizata printr-o singura atingere a unei transmisiuni digitale pe orice HDD cu USB cu capacitate de pana la 2 TB. In timp ce vizionati emisiunea, trebuie doar sa apasati butonul REC pentru a porni inregistrarea, care se va opri automat la finalul programului. Boxa cu 3 directii orientata spre partea din fata, pentru un sunet mai clar Traiti totul mai intens cu un sunet dinamic si captivant. Aceasta boxa frontala proiecteaza vocile si dialogul mai clar decat boxele conventionale orientate in jos. Dual database processing Procesorul 4K HDR X1™ Extreme are doua baze de date de imagini care colaboreaza in timp real pentru a imbunatati imaginea. Cautand printre mii de modele de imagine in bazele de date proprietatea Sony pentru reducerea zgomotului si rezolutie suprema, acestea elimina zgomotul nedorit si convertesc ascendent fiecare imagine pana aproape de claritatea 4K, pentru ca dvs. sa va delectati cu o calitate incredibila a imaginii indiferent de sursa de semnal.

Vezi mai mult Cauta pe site-ul nostru si alte recenzii televizor Smart Android LED sau pareri in categorie sau folosind casuta de cautare, sau lasa un comentariu cu parerea ta mai jos, daca ai comandat deja televizor Smart Android LED la reducere pe eMag.

Recenzie Televizor Smart Android LED Sony Bravia, 163.9 cm, 65XE9305, 4K Ultra HD

Product SKU: KD65XE9305BAEP

Product Brand: Sony