reducere Panasonic, 164 cm, TX-65FZ950E, 4K Ultra HD

Televizor OLED Smart Panasonic, 164 cm, TX-65FZ950E, 4K Ultra HD: gaseste specificatii si pret Panasonic, 164 cm, TX-65FZ950E, 4K Ultra HD si gaseste televizoare Panasonic la reducere.

Daca esti in cautarea unui televizor ceva mai scump, insa mai bun, cu diagonala mult mai mare, pentru sufragerie sau pentru un spatiu comercial, iti recomandam sa iei in considerare acest model de televizor. Iti recomandam in aceeasi categorie de pret televizoare OLED sau QLED, Smart TV cu diagonala mare pentru calitatea imaginilor si rezolutie 4K Ultra HD Il poti gasi la reducere sau resigilat mai ieftin pe https://www.emag.ro/televizor-oled-smart-panasonic-164-cm-4k-ultra-hd-tx-65fz950e/pd/DB70RJBBM/

Reduceri Panasonic, 164 cm, TX-65FZ950E, 4K Ultra HD: Televizor OLED Smart Panasonic, 164 cm, TX-65FZ950E, 4K Ultra HD il gasesti mai ieftin in anumite perioade daca vei cauta oferta pe Emag. Va recomandam acest magazin pentru reducerile frecvente si serviciile oferite.

Diagonala display164 cm
Tip TVSmart TV
Tehnologie displayOLED
Tehnologie specialaHDR
Claritate imagine4K
An aparitie2018

Smart TV

Caracteristici cheieAsistent vocal inteligent Screen Mirroring DLNA
Asistent vocal inteligentGoogle assistant Alexa
Tip procesorQuad core

Rezolutie3840 x 2160
Tip tehnologie HDRHDR 10 HDR 10+ HLG
Tehnologii imagineMaster OLED HDR
Tuner digital integratDVB-T DVB-T2 DVB-S2 DVB-C

Tehnologii audioCinema Suround Pro
Putere difuzoare integrate80 W
Subwoofer integratNu

Conectivitate wirelessBluetooth Wi-Fi
Interfata1 x RJ-45 1 x S/PDIF 1 x RCA In CI+ slot 4 x HDMI 3 x USB

Eficienta energeticaClasa A
Consum energie electrica526 W
Putere consumata in stand-by0.5 W
Consum anual energie219 kWh

Dimensiune cu stand1449 x 909 x 330 mm
Dimensiune fara stand1449 x 837 x 62 mm
Greutate cu stand36 Kg
Greutate fara stand27 Kg
Dimensiune cutie1633 x 945 x 315 mm
Greutate cutie49 Kg

Accesorii

Continut pachetCablu alimentare Telecomanda Manual utilizare

Sistem montare pe perete

Compatibilitate VESA400 x 400

Brand: Panasonic

Atunci cand cineastii isi creeaza capodoperele cinematografice, ei au o viziune clara despre cum doresc sa arate acestea

Aceste televizoare cu design uimitor redau imagine si sunet incredibile. Acestea imbina capacitatile de contrast fara egal ale tehnologiei ecranelor OLED HDR 4K cu noul procesor video Studio Colour HCX, reglat de catre cineasti veritabili de la Hollywood, pentru a se asigura ca dvs. va bucurati de imagini care se ridica la nivelul viziunii creatorului acestora. In plus, sistemul de sunet al televizoarelor a fost dezvoltat in colaborare cu renumita marca de produse audio hi-fi Technics, pentru ca dvs. sa fiti intotdeauna in mijlocul actiunii. Operare facila a televizorului fara a utiliza telecomanda Atunci cand cineastii isi creeaza capodoperele cinematografice, ei au o viziune clara despre cum doresc sa arate acestea

Ca o recunoastere a acestui lucru, Panasonic a stabilit relatii de-a lungul mai multor decenii cu comunitatea cineastilor de la Hollywood, in scopul de a se asigura ca televizoarele sale se apropie mai mult decat oricare alta marca de recrearea viziunii creative originale in propria dvs. casa. Companii de creatie cheie de la Hollywood au contribuit la caracteristicile si la sistemele de procesare video incorporate in cele mai recente televizoare Panasonic, iar imaginea acestora a fost reglata de catre renumiti profesionisti de la Hollywood. Televizoarele Panasonic au inregistrat un succes atat de mare in recrearea viziunii regizorale incat unele dintre ele sunt utilizate acum drept monitoare de referinta pentru client in studiourile de masterizare a productiilor TV si de film. Astfel ca iubitorii filmelor isi pot atinge in sfarsit visul de a vedea efectiv un film pe acelasi televizor pe care a fost creat. Tehnologie OLED Master HDR

Nuante de negru profunde si bogate si o redare fidela a culorilor

Televizoarele OLED sunt sisteme cu autoiluminare care regleaza individual 8 milioane de pixeli. Acestea controleaza intensitatea iluminarii in functie de nivelul fluxului de curent electric. Atunci cand nu este prezent curentul electric, nu se emite lumina, ceea ce permite o redare uimitoare a nuantelor de negru profunde si bogate, precum si un raport de contrast optim. Suport HDR multiplu cu functie de optimizare a scenelor dinamice

Suport pentru mai multe formate HDR Televizoarele Panasonic accepta mai multe formate HDR, cum ar fi HDR10+, HDR10 si Hybrid Log Gamma. In plus, pentru a va imbunatati experienta de vizionare in format HDR, Panasonic ofera si anumite functii originale, cum ar fi functia de optimizare a scenelor dinamice, care optimizeaza imaginile HDR in functie de continut si functia de imbunatatire automata a luminozitatii, care regleaza semnalul video ca raspuns la iluminarea ambientala din mediul de vizualizare. * Necesita actualizare firmware Difuzor dinamic tip Blade – reglat de Technics

Sunet dinamic si puternic
Creat in colaborare cu marca de echipamente audio de varf a companiei Panasonic, Technics, acest difuzor asigura un sunet cu un nivel de calitate remarcabil de ridicat. In interiorul acestui sistem audio inselator de ingust se gasesc nu mai putin de 12 unitati de difuzoare. Acesta imbunatateste la maximum imaginile cu bas mai puternic si cu un sunet surround mai realist. Pe langa toate acestea, caracteristica Panasonic Bluetooth Audio Link reda sunet uimitor de pe telefoane inteligente sau de pe tablete, pentru o placere absoluta in auditie. Moduri Joc/Sport

Bucurati-va de continutul preferat cu modul optim de vizionare
Televizoarele Panasonic va ofera cel mai bun mod de imagine pentru vizionare. Modul Sport imbina nuantele vii cu un efect de sunet surround pentru vizionarea meciurilor de fotbal si a altor sporturi la un nivel realist. Iar raspunsul rapid al imaginii din modul Joc sporeste distractia cu o senzatie de joc mai directa. Cauta pe site-ul nostru si alte recenzii televizor OLED Smart sau pareri in categorie sau folosind casuta de cautare, sau lasa un comentariu cu parerea ta mai jos, daca ai comandat deja televizor OLED Smart la reducere pe eMag.

Recenzie Televizor OLED Smart Panasonic, 164 cm, TX-65FZ950E, 4K Ultra HD - Reduceri Pret

Product SKU: TX-65FZ950E

Product Brand: Panasonic