reducere Allview, 81 cm, 32ATC5000, HD

Televizor LED Allview, 81 cm, 32ATC5000, HD: gaseste specificatii si pret Allview, 81 cm, 32ATC5000, HD si gaseste televizoare Allview la reducere.

Daca esti in cautarea unui televizor mai ieftin sau la reducere, venim cu o sugestie. Iti recomandam acest model de televizor datorita pretului redus, si notei foarte mare primita de la cumparatori, conform recenziilor fiind un LED TV cu un raport calitate-pret foarte bun. Il poti gasi la reducere sau resigilat mai ieftin pe https://www.emag.ro/televizor-led-allview-81-cm-32atc5000-hd-32atc5000-h/pd/DH7HCVBBM/

Reduceri Allview, 81 cm, 32ATC5000, HD: Televizor LED Allview, 81 cm, 32ATC5000, HD il gasesti mai ieftin in anumite perioade daca vei cauta oferta pe Emag. Va recomandam acest magazin pentru reducerile frecvente si serviciile oferite.

reducere Allview, 81 cm, 32ATC5000, HD

Diagonala display81 cm
Tip TVNon Smart TV
Tehnologie displayLED
Claritate imagineHD
An aparitie2018

Rezolutie1366 x 768
Tuner digital integratDVB-T2

Putere difuzoare integrate16 W

Interfata3 x HDMI CI+ slot 2 x USB

Eficienta energeticaClasa A+
Consum energie electrica60 W

Dimensiune cu stand732 x 474 x 196 mm
Dimensiune fara stand732 x 434 x 81 mm
Greutate cu stand3.7 Kg

Accesorii

Continut pachetCablu alimentare Telecomanda Manual utilizare

Sistem montare pe perete

Compatibilitate VESA200 x 100

Brand: Allview

Imaginile perfecte vor fi prezente de acum in casa ta. Cu tehnologii avansate incluse, televizoarele Allview, disponibile in trei variante (24, 32 si 40 inch), iti permit sa revezi scenele favorite ori de cate ori doresti, printr-o simpla apasare play / pause. Fiecare scena va fi redata prin culori si detalii excelente. Datorita celor doua functii integrate, „Motion adaptive noise reduction” si „Content Adaptive Noise Reduction”, calitatea imaginii va fi semnificativ imbunatatita, prin reducerea zgomotului din fundal si prin scoaterea in evidenta a detaliilor. Poti urmari emisiunile si filmele tale preferate cu functia Dynamic Contrast Enhancement activata, pentru o imagine mai patrunzatoare. Vei folosi in mod special aceasta functie si daca esti pasionat de jocuri sau de filme de actiune. Motion-adaptive comb filter ofera separarea optima a luminozitatii si culorii, iar tu vei avea parte de o imagine fidela si clara. Te vei bucura de o experienta deosebita, in fata televizorului tau, indiferent daca urmaresti un film, un reality show sau o competitie sportiva. Ai ratat o secventa importanta doar pentru ca ai intors capul? Acum, nu mai este cazul. Cu functia Auto TimeShift activata, televizoarele Allview inregistreaza automat ceea ce urmaresti. Daca vrei sa revezi o secventa anterioara, te poti intoarce la aceasta si poti opta intre a continua de la acel moment vizionarea sau a relua transmisiunea in timp real.
Functia Auto TimeShift este extrem de utila, fie ca vrei sa revezi integral sau doar anumite secvente din meciul, filmul sau emisiunea ta preferata.

*este necesara utilizarea unui suport de stocare extern EUROSCART/VGA/HDMI/USB Asistentul vocal AVI iti aduce un nou tip de interactiune cu televizorul tau, prin intermediul telefonului. In cazul televizoarelor LED, AVI preia comanda vocala si o transpune, prin chromecast, pe televizor. Vei putea viziona la calitate maxima tot ce iti doresti, in materie de filme, emisiuni, videoclipuri sau imagini de orice fel. Un UI inedit, dedicat nevoilor si dorintelor tale

Odata cu intrarea pe piata de televizoare, Allview o introduce pe AVI intr-o noua experienta. Totul, intr-o noua interfata, care iti permite sa vizualizezi rapid programul tv, videoclipuri, stiri sau emisiuni existente si sa alegi ce vrei sa vezi la televizor. Cauta pe site-ul nostru si alte recenzii televizor LED sau pareri in categorie sau folosind casuta de cautare, sau lasa un comentariu cu parerea ta mai jos, daca ai comandat deja televizor LED la reducere pe eMag.

Recenzie Televizor LED Allview, 81 cm, 32ATC5000, HD - Reduceri Pret

Product SKU: 32ATC5000-H

Product Brand: Allview