Televizor LED, 102 cm, Full HD, VORTEX LEDV-40E19N, DVB-C, DVB-T: gaseste specificatii si pret Vortex LEDV-40E19N, DVB-C, DVB-T si gaseste televizoare Vortex la reducere.

Daca esti in cautarea unui televizor mai ieftin sau la reducere, venim cu o sugestie. Iti recomandam acest model de televizor datorita pretului redus, si notei foarte mare primita de la cumparatori, conform recenziilor fiind un LED TV cu un raport calitate-pret foarte bun. Il poti gasi la reducere sau resigilat mai ieftin pe https://www.emag.ro/televizor-led-102-cm-full-hd-vortex-ledv-40e19n-dvb-c-dvb-t-v40e19n/pd/DFZW25BBM/

Reduceri Vortex LEDV-40E19N, DVB-C, DVB-T: Televizor LED, 102 cm, Full HD, VORTEX LEDV-40E19N, DVB-C, DVB-T il gasesti mai ieftin in anumite perioade daca vei cauta oferta pe Emag. Va recomandam acest magazin pentru reducerile frecvente si serviciile oferite.

Diagonala display102 cm
Tehnologie displayLED
Tehnologie specialaHDR
Claritate imagineFull HD

Smart TV

Caracteristici cheieInregistrare USB

Rezolutie1920 x 1080
Tehnologii imagineBalans
Tuner digital integratDVB-C DVB-T

Tehnologii audioStereo Cinema Suround
Putere difuzoare integrate16 W
Subwoofer integratNu

Interfata1 x USB 3 x HDMI CI+ slot

Eficienta energeticaClasa A
Consum energie electrica75 W

Dimensiune cu stand910 x 553 x 200 mm
Dimensiune fara stand910 x 521 x 86 mm
Greutate cu stand11 Kg

Brand: Vortex

O noua perspectiva a divertismentului! Alege televizorul Televizorul LED Full HD Vortex si redefineste modul in care urmaresti programele tale preferate. Bucura-te de fiecare detaliu al culorilor si al sunetului imbunatatit prin tehnolgia de ultima generatie. Lasa-te purtat de un nou nivel al divertismentului la tine acasa. Redai orice tip de continut video, foto sau audio cu ajutorul porturilor USB si HDMI de pe dispozitivele tale portabile, fie ca este un laptop, hard extern sau stick. Adaptat pentru orice tip de imagine! Pentru rezultate deosebite ale imaginii si sunetului, poti adjusta setarile video/ audio direct din telecomanda in functie de tipul programului pe care il urmaresti. Ai optiuni diverse de balansare a imaginii si reglare a sunetului daca urmaresti un film, o emisiune, un eveniment sportiv sau te joci pe consola. Posibilitati multiple, continut nelimitat! Muta-ti centrul de comanda pe o singura telecomanda. Receiverul clasic poate fi inlocuit de cartelele CI+. Interfata Common Interface Plus iti ofera aceeasi calitate a imaginii si posibilitatea de a schimba canalele direct din telecomanda televizorului. Te-ai plictisit de televiziunea clasica? Conecteaza o gama larga de dispozitive cu ajutorul porturilor dedicate. Ai la dispozitie 3 porturi hdmi pentru a conecta laptopul, consola sau playerul Blu-ray/DVD. In portul USB poti conecta stick-ul sau hard disk-ul portabil. Momente memorabile alaturi de prieteni! Acum ai mai multe motive sa inviti prietenii la tine acasa. Acest televizor iti ofera un unghi larg de vizualizare de 178 de grade astfel incat toata lumea din camera sa vada clar din orice unghi. Sustineti jucatorul preferat la cele mai importante meciuri, delectati-va cu ultimele seriale sau bucurati-va de ultimele jocuri pe consola. Culori imbunatatite automat! Televizorul beneficieaza de o tehnologie de imbunatarie automata a culorilor si al contrastului. Timpul mic de raspuns ofera cursivitate si dinamica cinematica pe care o doresti de la un televizor. Nu conteaza daca urmaresti continut in format SD sau HD, tehnologia va scoate in evidenta cele mai clare si deosebite texturi. Emotie prin culoare! Bucura-te de calitatea imaginilor redate pe diagonala LED de 102 cm. Televizorul beneficieaza de o tehnologie de imbunatatire automata a culorilor si a contrastului. Timpul mic de raspuns ofera cursivitate si dinamica cinematografica imaginilor redate. Fie ca te joci sau urmaresti un film, esti mereu transpus in mijlocului actiunii datorita imaginilor redate cat mai aproape de realitate Sunet incantator! Bucura-te de fiecare detaliu al unui sunet de calitate. Acum poti avea sunetul cinematic surround la tine in casa. Boxele televizorului sunt configurate pentru a oferi profunzime sunetului astfel incat fiecare dialog sa fie clar iar efectele sonore cat mai aproape de realitate. Conecteaza-ti televizorul la un sistem audio home cinema si bucura-te de o experienta audio completa. Cauta pe site-ul nostru si alte recenzii televizor LED sau pareri in categorie sau folosind casuta de cautare, sau lasa un comentariu cu parerea ta mai jos, daca ai comandat deja televizor LED la reducere pe eMag.

Cauta Recenzie Televizor LED, 102 cm, Full HD, VORTEX LEDV-40E19N, DVB-C, DVB-T la reducere de Black Friday 2022.