frigider cu 1 usa LDK F 235  clasa F  Capacitate 230 l  inaltime 144 cm  alb pret ieftin

Recenzie si pareri LDK F 235
Numar usi: 1 Volum net total: 230 L Tip incastrare: Standard Eficienta energetica: Clasa energetica A+ dintr-o gama de la A+++ la D Latime: 55 cm
Nota: 5 Pret vechi: 1399 Lei

Fiind momentan sub 1000 Lei, este un frigider ieftin, potrivit pentru persoane care nu au nevoie de prea mult spatiu. Daca are specificatiile pe care le cauti si consideri ca este potrivit nevoilor tale, profita de reduceri pentru a comanda online. Avantajul este ca poti astfel testa produsul fara probleme si ai timp la dispozitie pentru a-l returna daca nu iti convine. De asemenea, il poti cumpara in rate, sau il poti cauta in categoria resigilate, daca vrei sa il gasesti mai ieftin.

Frigider cu o usa LDK F 235, Clasa F, Capacitate 230 l, H 144 cm, Alb pret ieftin

Frigider cu o usa LDK F 235, Clasa F, Capacitate 230 l, H 144 cm, Alb

Specificatii Caracteristici generale Tip incastrare Standard Numar usi 1 Volum net total 230 l Sistem racire Static Culoare Alb DETALII FRIGIDER Volum net frigider 230 l Sistem dezghetare frigider Automat Numar rafturi frigider 5 Numar rafturi usi 4 Compartimente speciale Compartiment legume & fructe Material rafturi Sticla securizata Tip panou de comanda Mecanic Dozator apa Nu CARACTERISTICI CHEIE Functii Control mecanic al temperaturii ENERGIE & PERFORMANTA Nivel zgomot 40 dB Eficienta energetica Clasa energetica A+ dintr-o gama de la A+++ la D Clasa energetica potrivit noilor etichete energetice adoptate la nivelul UE Clasa F Consum anual energie 128 kWh DIMENSIUNI Inaltime 144 cm Latime 55 cm Adancime 54 cm Brand: LDK Pretul produsului include costul de 1 leu aferent colectarii, tratarii si eliminarii DEEE. eMAG.ro face eforturi permanente pentru a p?stra acurate?ea informa?iilor din acest? pagin?. Rareori acestea pot con?ine inadverten?e: fotografia are caracter informativ ?i poate con?ine accesorii neincluse în pachetele standard, unele specifica?ii pot fi modificate de catre produc?tor f?r? preaviz sau pot con?ine erori de operare. Toate promo?iile prezente în site sunt valabile în limita stocului. Cauta pe site-ul nostru si alte recenzii sau pareri frigidere LDK folosind casuta de cautare, sau lasa un comentariu cu parerea ta mai jos, daca ai comandat deja acest produs.

Recenzii: pentru a vedea pareri si recenzii frigider cu 1 usa LDK F 235 clasa F Capacitate 230 l inaltime 144 cm alb Click aici!

LDK F 235

Product SKU: F235