aparat de vaslit Viking 3 AR-  Cadru din lemn- frasin american, 4 nivele de rezistenta pret ieftin

Iti recomand un aparat de vaslit pentru fitness la tine acasa. Recomandarea mea este acest model de aparat, descopera daca este potrivit nevoilor tale! Recenzie aparat de vaslit Viking 3 AR- Cadru din lemn- frasin american, 4 nivele de rezistenta pareri
Nota: 4 Brand: First Degree Pret vechi: 9443 Lei

aparat de vaslit Viking 3 AR- Cadru din lemn- frasin american, 4 nivele de rezistenta daca are specificatiile pe care le cauti si consideri ca este potrivit nevoilor tale, profita de reduceri pentru a comanda online. Avantajul este ca poti astfel testa produsul fara probleme si ai timp la dispozitie pentru a-l returna daca nu iti convine. De asemenea, il poti cumpara in rate, sau il poti cauta in categoria resigilate, daca vrei sa il gasesti mai ieftin.

Aparat de vaslit Viking 3 AR- Greutate utilizator 150kg, Cadru din lemn- frasin american, 4 nivele de rezistenta, Computer cu 6 functii pret ieftin

Descriere Eleganta si performanta. Arta si functionalitate! O experienta care iti aduce aminte de marile nave vikinge, fiind o combinatie de bun gust si functionalitate. Lemnul de frasin american este de calitate inalta avand un design elegant, finisat manual cu dublu-strat. Aparatul este laminat fiind durabil si solid, iar calitatea este de neegalat. Intensitatea antrenamentului se poate regla prin rotirea cadranului Afisajul calculatorului: timp, distanta, 500M Split time, BPM, calorii pe ora, wati, intervale

Caracteristici generale Nivel pregatire Incepatori Intermediari Avansati Experti Sport Fitness Canotaj Tip rezistenta Hidraulica Pe baza de apa Trepte de rezistenta 4 Material Lemn Functii Timp Distanta Calorii Intensitate Pliabil Cauta pe site-ul nostru si alte recenzii sau pareri aparate de vaslit First Degree folosind casuta de cautare, sau lasa un comentariu cu parerea ta mai jos, daca ai comandat deja acest produs.

Recenzii: pentru a vedea pareri si recenzii aparat de vaslit Viking 3 AR- Cadru din lemn- frasin american, 4 nivele de rezistenta Click aici!

aparat de vaslit Viking 3 AR- Cadru din lemn- frasin american, 4 nivele de rezistenta

Aparat de vaslit Viking 3 AR- Greutate utilizator 150kg, Cadru din lemn- frasin american, 4 nivele de rezistenta, Computer cu 6 functii