pret Bratara fitness TechONE™ AK16, IP 68, color, pentru femei, accelerometru, fatete multiple, control foto si muzica, monitorizare puls, nivel oxigen, notificari, otel inoxidabil, auriu

Bratara fitness TechONE™ AK16, IP 68, color, pentru femei, accelerometru, fatete multiple, control foto si muzica, monitorizare puls, nivel oxigen, notificari, otel inoxidabil, auriu: gaseste specificatii si pret bratara fitness TechONE AK16 si gaseste bratari fitness TechONE la reducere.

Cauti bratari fitness ieftine? Citeste in continuare recenzia si pareri despre aceasta bratara pentru fitness ieftina, sau cauta alte bratari sub 300 Lei, descopera daca are toate functiile care te intereseaza si comanda online la reducere. Iti recomandam bratari fitness dama, bratari fitness pentru barbati sau copii ieftine online. O poti gasi la reducere sau resigilata mai ieftin Verifica pret aici !

Reduceri bratara fitness TechONE AK16: Bratara fitness TechONE™ AK16, IP 68, color, pentru femei, accelerometru, fatete multiple, control foto si muzica, monitorizare puls, nivel oxigen, notificari, otel inoxidabil, auriu il gasesti mai ieftin in anumite perioade daca vei cauta oferta pe Emag. Va recomandam acest magazin pentru reducerile frecvente si serviciile oferite.

reducere bratara fitness TechONE AK16

Recenzii: pentru a vedea pareri si recenzii bratara fitness TechONE AK16 Click aici!

Bratara fitness TechONE™ AK16, IP 68, pentru femei, accelerometru, fatete multiple, control foto si muzica, monitorizare puls, nivel oxigen, notificari, otel inoxidabil, auriu Facuta special pentru femei. Design unic, elegant si rezistent. Bratara este construita din otel inoxidabil ce prezinta o mare rezistenta in timp. Datorita senzorilor precisi si accelerometrului masuratorile ca numarul de pasi sau tensiunea sunt foarte exacte. Te va ajuta mereu sa stii cate calorii ai consumat sau valoarea ritmului cardiac in timpul exercitiilor. Ecran mare color cu o vizibilitate buna in lumina soarelui Functii principale Ritm cardiac Tensiune Calorii Pedometru Notificari apeluri/mesaje Gasire telefon Control player telefon Control declansare foto Ercan mare color Incarcare USB Fatete multiple Otel inoxidabil Accelerometru Usoara si eleganta Fatete multiple pentru ca tu sa nu te plictisesti niciodata Construita din materiale rezistenta si de calitate Masuratori precise ale ritmului cardiac datorita senzorilor de ultima generatie Masurare tensiune Mentine-te in forma. Bratara te va ajuta cu toate datele necesare pentru a-ti face viata mai usoara Control muzica. Nu este nevoie sa scoti telefonul din geanta pentru a schimba sau opri melodiile preferate. Toate notificarile la incheietura mainii tale

Specificatii CARACTERISTICI GENERALE Tehnologie Smart CARACTERISTICI GENERALE Activitate monitorizata Puls Monitorizare somn Distanta Tensiune Calorii Numar de pasi Stil De incheietura Sistem de operare compatibil Android iOS Material ABS + TPU Tip senzor Accelerometru Pedometru Heart Rate Functii Alarma Pedometru Cronometru Monitorizare Puls Monitorizare Somn Notificari Distanta Control muzica Calorii Control camera foto Gasire telefon Submersibila Fatete multiple Incarcare fara fir direct USB Reamintire hidratare Ramintire miscare Conectivitate Bluetooth 4.0 Continut pachet Bratara Instructiuni Culoare Negru CARACTERISTICI TEHNICE Tip baterie 85mAh Autonomie baterii 7 zile Timp incarcare 1 h DIMENSIUNI Greutate 21 g Cauta pe site-ul nostru si alte recenzii bratari fitness TechONE sau pareri in categorie sau folosind casuta de cautare, sau lasa un comentariu cu parerea ta mai jos, daca ai comandat deja bratara fitness TechONE AK16 la reducere pe eMag.

Bratarile fitness si accesoriile smart pentru activitatile zilnice sau pentru antrenament te ajuta sa monitorizezi sanatatea si eficienta activitatilor sportive. Descopera oferta si alege o bratara potrivita tie, cu functii de monitorizare somn, nivel oxigen, pedometru, bratari fitness rezistente la apa sau cu vibratii si notificari la mesaje sau apeluri.

O bratara fitness este cea mai buna solutie pentru momentul in care vrei sa slabesti in mod constructiv. Cu ajutorul unei bratari fitness durabila iti poti contoriza mult mai usor caloriile arse si iti poti ajusta exercitiile fizice in functie de rezultatele obtinute. Gasesti si bratari fitness sau smartwatch cu aplicatii precum Facebook, Whatsapp, care iti arata vremea, atat pentru Android, cat si iOS. Foloseste bratarile cu bluetooth pentru a monitoriza pasii, somnul, puls, tensiune, temperatura, calorii arse sau nivelul de oboseala, pentru sporturi precum inot, ciclism, jogging sau alergare, sau care sa iti permita sa raspunzi la apeluri.

Bratara fitness TechONE™ AK16, IP 68, color, pentru femei, accelerometru, fatete multiple, control foto si muzica, monitorizare puls, nivel oxigen, notificari, otel inoxidabil, auriu recenzie

Product Brand: TechONE

Product Price: 238