telefon Apple iPhone 11,  128GB,  Purple pret ieftin

Apple iPhone 11, 128GB, Purple
Memorie interna: 128 GB Memorie RAM: 4 GB Sistem de operare: iOS Dimensiune ecran: 6.1 inch
Nota: 5 Brand: telefoane mobile Apple Pret vechi: 3059 Lei

Cauti un Apple iPhone 11, 128GB, Purple la pret bun? Daca are specificatiile pe care le cauti si consideri ca este potrivit nevoilor tale, profita de reduceri pentru a comanda online. Avantajul este ca poti astfel testa produsul fara probleme si ai timp la dispozitie pentru a-l returna daca nu iti convine. De asemenea, il poti cumpara in rate, sau il poti cauta in categoria resigilate, daca vrei sa il gasesti mai ieftin.

Apple iPhone 11, 128GB, Purple pret ieftin

Telefon mobil Apple iPhone 11, 128GB, Purple     Doza perfecta de orice Sistem nou cu doua camere. Baterie pentru toata ziua. Cea mai rezistenta sticla folosita  vreodata intr-un smartphone. Cel mai rapid procesor Apple din toate timpurile.   Design – Pentru o zi minunata   Sase noi culori superbe. Ecran pe tot afisajul LCD Liquid Retina de 6.1 inchi. Rezistenta la apa pentru adancimi de pana la 2 metri timp de 30 de minute.   Camera – Pozele tale, tratate pe larg   Grandangular (13 mm). Unghi de camp de 120°, pentru o scena de 4 mai mare.    Superangular (26 mm). Pixeli de focalizare 100%, pentru focalizare automata de pana la de trei ori mai rapida in lumina slaba.                                                                                                                Video 4k – Video la nivelul urmator   Video 4K la 60 fps pe orice camera. Obiectiv grandangular pentru o scena de patru ori mai mare. Roteste, decupeaza si adauga filtre la fel de usor ca in cazul pozelor.   Mod noapte – Pozele nocturne, acum intr-o noua lumina   De la suflatul lumanarilor aniversare la focurile de tabara, noul mod Noapte iti permite sa surprinzi automat cadre cu aspect natural in conditii de lumina slaba.   Baterie si procesor – Putere pentru toata ziua Autonomie pentru toata ziua, A13 Bionic, cel mai rapid procesor de smarphone. Posibilitate de incarcare rapida cu un alimentator de 18W (vandut separat).           Intimitate – Intimitatea este implicita

Memorie interna : 128 GB Memorie RAM : 4 GB Sistem de operare : iOS Dimensiune ecran: 6.1 inch Cauta pe site-ul nostru si alte recenzii telefoane mobile sau pareri telefoane mobile Apple folosind casuta de cautare, sau lasa un comentariu cu parerea ta mai jos, daca ai comandat deja acest produs.

Recenzii: pentru a vedea pareri si recenzii telefon Apple iPhone 11, 128GB, Purple Click aici!

Apple iPhone 11, 128GB, Purple

telefon Apple iPhone 11, 128GB, Purple